Populiariausios internetinės parduotuvės

TOP prekių ženklai

Populiariausios internetinės parduotuvės

Populiariausios internetinės parduotuvės

NAUDOJIMO SĄLYGOS

Interneto Portalo www.kuplio.lt

Interneto portalo www.kuplio.lt operatorius yra:


Įmonės pavadinimas: KUPLIO, s.r.o.
Registruota buveinė: Ľ. Fullu 9A, Bratislava – mestská časť Karlova Ves 841 05
Identifikacijos numeris: 52 966 852
PVM mokėtojo kodas: SK2121258953
Registruota: Bratislavos miesto III. teismo komercinis registras, skyrius: Sro, bylos numeris: 144476 / B
Elektroninis paštas: info@kuplio.lt
Telefono numeris: +421 910 535 225


1. APIBRĖŽIMAI

  • 1.1. Čia vartojami šie apibrėžimai:

  • BDAR 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo, kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas).

    Kuponas nuolaidos kodas, suteikiantis Naudotojui nuolaidą perkant prekes ar paslaugas iš Prekybininko, kai jis atitinka Prekybininko sąlygas.

    Civilinis kodeksas 40/1964 rink., Civilinis kodeksas su pakeitimais.

    Prekybininkas asmuo ar subjektas, kuris Portale reklamuoja savo paslaugas/prekes arba skelbia savo Kuponus, Nuolaidas ar Išpardavimus, arba asmuo ar subjektas, kurio Kuponus, Nuolaidas ar Išpardavimus Bendrovė skelbia Portale.

    Naudojimo Sąlygos Naudojimosi Portalu sąlygos.

    Asmens duomenų tvarkymo sąlygos asmens duomenų apsaugos politika, kurią galima rasti Portalo Asmens duomenų tvarkymo sąlygų skiltyje ir kuria Bendrovė vykdo savo pareigą informuoti pagal BDAR 13 ir 14 straipsnius.

    Portalas interneto svetainė http://www.kuplio.lt, per kurią Vartotojai gali ieškoti ir naudoti Reklamuotojų ar Bendrovės Portale skelbiamus Kuponus, Nuolaidas ar Išpardavimus.

    Vartotojas kiekvienas individualus Portalo lankytojas.

    Paslaugos Paslaugos, kurias Bendrovė teikia per Portalą, siekdama leisti Vartotojui ieškoti, naršyti, lyginti ir naudoti atskirus kuponus, nuolaidas ar išpardavimus.

    Bendrovė KUPLIO, s.r.o., kurios registruota buveinė yra Ľ. Fullu 9A, Bratislava – mestská časť Karlova Ves 841 05, Identifikavimo numeris: 52 966 852, įregistruotas komerciniame registre, Bratislavos miesto III teisme, skyrius: Sro, bylos Nr.: 144476/B, kuri yra portalo operatorius.

    Naudotojas fizinis asmuo, kuris pagal vartojimo sutartį, iš jos kylančią prievolę ar verslo praktiką veikia ne pagal savo verslo veiklą ar profesiją.

    Šalys nurodo Vartotoją ir Bendrovę.

    Išpardavimas Procentinis Prekybininko prekių ar paslaugų kainos sumažinimas, ypač besibaigiant jų pardavimui, kuriuo Vartotojas gali pasinaudoti, jeigu yra įvykdytos Prekybininko sąlygos.

    Alternatyvaus ginčų sprendimo įstatymas aktas Nr. 391/2015 Sb. dėl Alternatyvaus ginčų sprendimo vartotojų ginčuose ir dėl tam tikrų aktų pakeitimo.

    Nuolaida procentinis Prekybininko prekių ar paslaugų kainos sumažinimas, kuriuo Vartotojas gali pasinaudoti pirkdamas iš Pardavėjo.


2. BENDROSIOS NUOSTATOS

  • 2.1. Šios Taisyklės ir sąlygos nustato naudojimosi Portalu ir Vartotojų naudojimosi kuponais, nuolaidomis ir išpardavimais sąlygas bei taisykles. Šios taisyklės ir sąlygos yra privalomos visiems Vartotojams.

  • 2.2. Prieš pradėdamas naudotis Portalu, Vartotojas turi susipažinti su Taisyklėmis ir sąlygomis. Naudodamasis Portalu Vartotojas išreiškia savo sutikimą su Taisyklėmis ir sąlygomis.

  • 2.3. Bendrovė Naudotojui Paslaugas teikia vadovaudamasi šiomis Taisyklėmis ir sąlygomis.

3. PORTALO NAUDOJIMAS

  • 3.1. Vartotojai gali lankytis Portale ir naudotis kuponais, nuolaidomis ir išpardavimais nesiregistravę Portale.

  • 3.2. Vartotojui nusprendus registruotis Portale, Bendrovė pareikalauja iš Vartotojo šių duomenų: vardo, pavardės, lyties, gimimo metų, pašto kodo ir elektroninio pašto adreso. Sėkmingos registracijos sąlyga yra varnelė, patvirtinanti, kad Vartotojas susipažino su šiomis Taisyklėmis ir Asmens duomenų tvarkymo sąlygomis. Registruotas vartotojas privalo saugiai saugoti savo paskyros duomenis ir atidžiai saugoti prieigą prie savo vartotojo paskyros.

  • 3.3. Vartotojas yra atsakingas už visą veiklą, vykdomą per jo vartotojo paskyrą.

  • 3.4. Vartotojas turi teisę naudotis Portalu tik tam, kad rastų, palygintų ir naudotųsi paskelbtais kuponais, nuolaidomis ar išpardavimais.

  • 3.5. Vartotojas pripažįsta ir sutinka, kad Bendrovė jokiu būdu nėra atsakinga už jokius veiklos rezultatus ar naudą, susijusią su, ar atsirandančią dėl kuponų, nuolaidų ar išpardavimų. Informacija apie kuponus, nuolaidas ar išpardavimus gali skirtis nuo tikrojo Prekybininkų pasiūlymo. Bendrovė neatsako už kuponuose, nuolaidose ar išpardavimuose pateiktos informacijos turinį ar tikrumą. Prekybininkai yra išimtinai atsakingi už šios informacijos turinį.

  • 3.6. Nei Portalas, nei Bendrovė tiesiogiai neteikia Kuponuose, Nuolaidose ar Išpardavimuose nurodytų prekių ir/ar paslaugų.

  • 3.7. Kuponas, Nuolaida ar Išpardavimas taikomas taip, kad Vartotojas būtų arba tiesiogiai nukreipiamas į Prekybininko svetainę ar portalą, arba būtų pateikiama nuoroda, per kurią jis gali pasiekti Prekybininko svetainę ar portalą.

  • 3.8 Vartotojas įsipareigoja: (i) susilaikyti nuo bet kokių neteisėtų manipuliacijų ir naudojimosi Portalu, (ii) Kuponus, Nuolaidas ir Išpardavimus naudoti tik pagal jų deklaruotą paskirtį ir (iii) susilaikyti nuo netinkamo kuponų, nuolaidų ar išpardavimų naudojimo. Visų pirma, jie įsipareigoja jų už mokestį neplatinti, nekeisti ir jokiu būdu neprekiauti, išskyrus atvejus, kuriuos leidžia Prekybininkas arba jei tai išplaukia iš paties kupono, nuolaidos ar išpardavimo.

  • 3.9. Vartotojas, naudodamasis Portalu, privalo laikytis šių Sąlygų ir galiojančių teisės aktų.

4. PORTALO TURINIO APSAUGA

  • 4.1. Portalo turinį saugo intelektinės nuosavybės teisės, ypač autorių teisės, specialiosios duomenų bazės gamintojo teisės, teisė į prekės pavadinimo apsaugą ir teisė į prekės ženklo apsaugą. Bet koks, net ir dalinis bet kokios Portalo dalies kopijavimas, tolesnis plėtimas, apdorojimas, publikavimas ar bet koks Portalo turinio ištraukimas ar pakartotinis naudojimas be išankstinio raštiško Bendrovės sutikimo yra draudžiamas. Be išankstinio raštiško Bendrovės sutikimo draudžiama bet kokia automatizuota Kuponų, Nuolaidų ar Išpardavimų paieška arba jų įtraukimas į bet kokio pobūdžio duomenų bazes.

  • 4.2. Neteisėtas Portalo turinio naudojimas be raštiško Bendrovės sutikimo lems Bendrovės autorių teisių pažeidimą. Tai gali būti autorių teisių pažeidimo nusikaltimas pagal Baudžiamojo kodekso, su pakeitimais, įstatymo Nr. 300/2005 rinkinio 283 straipsnį.

5. BENDROVĖS ATSAKOMYBĖ

  • 5.1. Bendrovė negarantuoja nuolatinio Portalo prieinamumo Vartotojui. Vartotojas pripažįsta, kad Portalo prieinamumas gali būti ribojamas atsižvelgiant į Bendrovės poreikius, ypač esant išjungimams, būtiniems reguliariai atnaujinti ar tobulinti Portalo funkcionalumą ar kitais atsitiktiniais įvykiais, įvykusiais be Bendrovės kaltės ar valios.

  • 5.2. Bendrovė neatsako už bet kokius Portalo trūkumus, kuriuo Bendrovė leidžia Vartotojams naudotis nemokamai.

  • 5.3. Bendrovė atsako už žalą, kurią Vartotojas patyrė pažeisdamas čia nurodytus įsipareigojimus. Bendrovė atlygina Vartotojui tik realius nuostolius. Bendrovė neatsako už bet kokį negautą pelną, netiesioginę ar pasekminę žalą, kuri gali atsirasti Vartotojui.

6. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

  • 6.1. Bendrovė gali tvarkyti Vartotojų asmens duomenis Paslaugų suteikimo ir Portalo veikimo tikslais. Bendrovė asmens duomenis tvarko vadovaudamasi BDAR ir kitais susijusiais asmens duomenų apsaugos reglamentais.

  • 6.2. Išsamus aprašymas, kaip Bendrovė tvarko ir saugo Vartotojų asmens duomenis, pateikiamas Asmens duomenų tvarkymo sąlygose.

7. PRETENZIJŲ NUOSTATOS IR SĄLYGOS

  • 7.1. Vartotojas pretenziją ar skundą, susijusį su Paslaugų teikimu ar naudojimusi Portalu, gali pateikti Bendrovei elektroniniu būdu Bendrovės el. pašto adresu: info@kuplio.lt.

  • 7.2. Gavusi pretenziją, Bendrovė nedelsdama išsiunčia Naudotojui patvirtinimą, kad pretenzija buvo pateikta el. paštu.

  • 7.3. Bendrovė nustato pretenzijos tenkinimo būdą nedelsiant, o sudėtingesniais atvejais – per 3 darbo dienas nuo pretenzijos padavimo dienos, o pagrįstais atvejais – per 30 dienų nuo pretenzijos padavimo dienos. Nustačius ieškinio tenkinimo būdą, ieškinys sprendžiamas nedelsiant, pagrįstais atvejais ieškinys gali būti sprendžiamas vėliau.

  • 7.4. Jei Vartotojo netenkina tai, kaip Bendrovė išsprendė jo pretenziją arba mano, kad Bendrovė pažeidė jo teises, jis turi galimybę pateikti Bendrovei prašymą dėl žalos atlyginimo. Jeigu Bendrovė neigiamai atsako į Vartotojo prašymą pagal ankstesnį sakinį arba neatsako į tokį prašymą per 30 dienų nuo jo išsiuntimo dienos, Vartotojas turi teisę pateikti pasiūlymą pradėti alternatyvų ginčo sprendimą pagal Alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo įstatymo §12 nuostatą. Atitinkama alternatyvaus ginčų sprendimo institucija yra Slovakijos prekybos inspekcija (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi).

  • 7.5. Už Bendrovės verslo veiklos priežiūrą atsakinga institucija yra Slovakijos prekybos inspekcijos Bratislavos regiono inspekcija, kurios biurai yra Bajkalská 21/A, P. O. BOX 5, 820 07 Bratislava, Priežiūros departamentas, el. paštas: ba@soi.sk.

8. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  • 8.1. Bendrovė turi teisę bet kada pakeisti šias Taisykles. Bendrovė informuoja Vartotoją apie bet kokius Sąlygų pakeitimus, atnaujintą jų versiją paskelbdama elektroniniu būdu Portale.

  • 8.2. Šios taisyklės ir sąlygos buvo parengtos pagal ir yra reglamentuojamos Slovakijos teisės.

  • 8.3. Visus ginčus, kylančius dėl šių taisyklių ir sąlygų arba su jomis susijusius, sprendžia atitinkami Slovakijos teismai.

  • 8.4. Šios sąlygos yra galiojančios ir įsigalioja 2024 m. sausio 1 d.